Corendon Airlines Tahtalı Run to Sky sporcuları zirveye taşıyor

Last Updated on 14 Mayıs 2022 by Yaşar Çelik

Mitolojide “Tanrıların Evi” olduğuna inanılan Tahtalı Dağı (Olympos), Corendon Airlines Tahtalı Run to Sky katılımcılarını gökyüzü ile buluşturuyor.

Antalya’nın gözde turizm ve kültür merkezlerinden Kemer’de, 13-15 Mayıs 2022 tarihlerinde gerçekleştirilen Corendon Airlines Tahtalı Run to Sky’da 18 ülkeden, 618 sporcu, 4 farklı etapta büyüleyici manzara eşliğinde gökyüzüne tırmanmak için sınırları zorluyor.

Okuma önerisi: Corendon Airlines’tan Tahtalı Run to Sky’a büyük destek

Deniz seviyesinde start alacak olan ve Tahtalı Dağı’nın çevresinde koşularak sporculara denizden gökyüzünün zirvesine ulaşma fırsatı veren organizasyonun tanıtım toplantısı Corendon Playa Kemer Hotel’de gerçekleştirildi.

Basın toplantısına Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu, Corendon Airlines Yönetim Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer, Touristica Yönetim Kurulu Başkanı Burak Tonbul, Olimpos Teleferik Genel Müdürü Haydar Gümrükçü, Kemer Yöresel Tanıtım Vakfı (KETAV) Yönetim Kurulu Üyesi Ayhan Çakıcı, Kemer Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği (KETOB) Başkan Yardımcısı Şinasi Gürocak, Running Academi Kurucusu Özgür Tetik, Corendon Airlines Tahtalı Run to Sky Organizasyon Direktörü Polat Dede katıldı.

Kemer Belediye Başkanı Necati Topaloğlu: Spor organizasyonlarımız her yıl büyüyerek artıyor

Tüm insanların burayı görmesi için ve turizmi çeşitlendirmek için büyük çaba harcıyoruz. Sponsorlarımız, destekçilerimiz herkes elini taşın altına koyuyor. Bu seneye Sea to Sky ile başladık. Karda başlayıp denizde biten bir organizasyondu. Böyle bir organizasyonun dünyada örneği yok. Ardından Akra Gran Fondo’yu gerçekleştirdik. Şimdi de Tahtalı Run to Sky yapılacak. Spor organizasyonlarımız her yıl büyüyerek artıyor. Buraya gelen yarışmacılar Kemer’in güzelliklerini tecrübe ediyor. Bu sene 8 tane İngiliz yarışmacı burada ve seneye bu rakamın 100’e çıkacağı söyleniyor. Ancak sponsorsuz ve desteksiz organizasyon olmuyor. Ben destek olanlara çok teşekkür ediyorum. Yarışmacı arkadaşlara da başarılar diliyorum.

Corendon Airlines Yönetim Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer: Bu önemli yarışın bir parçası olmaktan dolayı çok mutluyuz

“Corendon Airlines olarak Türk sporunun en büyük destekçileri arasında yer alıyoruz. Kurulduğumuz günden bu yana turizmin dinamizmi ile sporun dinamizmini ve coşkusunu buluşturuyoruz. Antalya merkezli bir şirket olarak şehrimizde düzenlenen spor organizasyonlarına ve Antalya’da faaliyet gösteren spor kulüplerine özel önem veriyoruz.

Tahtalı Run to Sky da şehrimizin tanıtımı için değer yaratan ve Kemer’in bilinirliğini ciddi ölçüde artıran, uluslararası bir organizasyon. Spor turizmi için de değer yaratan çok ciddi bir boyutu var. Corendon Grubu otellerinden Corendon Playa Kemer markamızla organizasyona farklı boyutlarda destek sağlıyoruz. Geçtiğimiz yıl ana sponsor olduğumuz Tahtalı Run to Sky yarışına bu yıl Corendon Airlines olarak isim sponsoru olmanın gururunu yaşıyoruz. Böylesine önemli bir organizasyonun parçası olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Gelecek yıllarda da bu gibi organizasyonlara destek vermeyi sürdüreceğiz. Corendon Airlines ailesi olarak tüm katılımcılara başarılı bir yarış diliyoruz.”

Touristica Yönetim Kurulu Başkanı Burak Tonbul: Spor organizasyonları bölge turizmine büyük katkı sağlıyor

Bu yarış 8. kez düzenleniyor bu sene. Bu yarışı Kemer’e kazandıranlara teşekkür ediyoruz. Bizler ekmeğini turizmden kazanan insanlar olarak bulunduğumuz yerde hayata geçen tüm spor organizasyonlarını bölgeye katkı sunması için elimizden gelen desteği vermeye çalıştık. İmkanlarımız el verdiği sürece de desteklemeye devam edeceğiz. Spor organizasyonları bölge turizmine büyük katkı sağlıyor. Turizmi sadece deniz, kum, güneş demek değil geliştirmek ve çeşitlendirmek gerekiyor. Spor da bu çeşitliliklerden biridir. Bu organizasyona destek vermemizin birinci nedeni hayatımızı geçindirdiğimiz yere bu şekilde katma değer koymak ikincisi ise bu yapılan organizasyonlara kendi markamızın gücü ile destek verebilmek. Bu organizasyonları tanıtmak da çok büyük önem taşıyor.

Olimpos Teleferik Genel Müdürü Haydar Gümrükçü: Bu tip organizasyonlara halkın katılmasını çok istiyoruz

Biz Olimpos Teleferik olarak bu organizasyonu destekliyoruz. Herkese çok teşekkür ediyoruz. Bu tip organizasyonlara halkın katılmasını çok istiyoruz. Bu organizasyon özendirici olduğu zaman spora daha fazla katkı sağlayacaktır. Olbia Parkta kurulan standımızda Kemerli misafirlerimize yüzde 50 indirimli bilet vereceğiz.

Kemer Yöresel Tanıtım Vakfı (KETAV) Yönetim Kurulu Üyesi Ayhan Çakıcı: Kemer’e değer katan kemer turizmini çeşitlendiren bir organizasyondayız

Kemer’e değer katan kemer turizmini çeşitlendiren bir organizasyondayız. Bu organizasyonun en büyük mimarı Kemer Belediyesi ve Corendon Ailesi’ne çok teşekkür ederiz. Turizmin güçlenmesi ve çeşitlenmesi adına bu yarış herkese katkı sağlayacaktır. Kemer’in tanıtılması bizim için çok önemli. Bu konuda herkese çok teşekkür ediyoruz.

Kemer’in tanıtılması için çok önemli bir organizasyon. Her sene gelişerek büyüyor. Destek veren herkese teşekkür ediyor yarışmacılarımıza başarılar diliyoruz.

Running Academi Kurucusu Özgür Tetik: Yarışmacıların ben neden buradayım dediği anlar olacak

Tahtalı parkuruna çok önem veriyoruz. Belki dünyada eşi benzeri olmayan bir yarış. Deniz seviyesinden başlayıp 2 bin 400 metrelerde biten bir yarış. Biz her sene genelde bir hafta önceden geliyoruz öğrencilerimizle. Doğal ve tarihi güzellikleri yaşıyoruz ve yarış atmosferine hazırlanıyoruz. Tahtalı parkuru tecrübemize tecrübe katan bir parkur. 25 öğrencimizle iki parkurda yarışacağız. Yarın herkese başarılar diliyorum. Yarışmacıların ben neden buradayım dediği anlar olacak ama o zirveye çıkmak inanılmaz bir tatmin. Bu sene yabancı spor sayısı da artıyor ve onlarla yarışmak da bizim için ayrı bir keyif olacak.

Corendon Airlines Tahtalı Run to Sky Organizasyon Direktörü Polat Dede: İlerleyen yıllarda burası dünyanın en iyi yarışlarından biri olacaktır

Bu yarışı ilk defa 2015 yılında hayal ettiğimiz zaman çok akıllı insanlar olmadığımızı söylediler. Biz hep zirveye koştuk. Biz hep bu yarışın bir isim babası olmasını istedik. Yedi İletişim Ajans Başkanı Haluk Özsevim ile birlikte gökyüzüne koştuğumuz düşünüldüğünde Corendon Airlines’a bunun çok yakışacağını düşündük. Yıldıray Bey’in düşünceleri bizim için çok önemliydi. Birlikte çok güzel bir işe imza atıyoruz burada. Kemer Belediyesi ve Belediye Başkanımız burayı bir spor destinasyonu haline getirmeye çalışıyor. Bunu için de Başkanımıza çok teşekkür ediyoruz. Burada büyük bir emek var. Yedi İletişim ve diğer sponsorlarımız olmasa bu işi daha ileriye getiremezdik. Artık yarışımız resmi olarak Sky Running olarak tescillendi. Bu yıl dünyanın en iyi 5 atletinden biri bizimle birlikte zirve mücadelesi verecek. İlerleyen yıllarda burası dünyanın en iyi yarışlarından biri olacaktır. Ben herkese çok teşekkür ediyorum.